od Cognitio-Scan
24.09. 2020
V posledním článku na blogu jsme psali o tom, že procházíme fascinujícím obdobím rozvoje lidstva. Proto bychom s vámi rádi sdíleli svá pozorování z posledních měsíců. Během nich nám v rámci online i offline tréninků prošly rukama stovky lidí. Stovky lidí, kteří se zabývají co-creating. Lidí, kteří jsou zářnými příklady a mohou být inspirací pro nás všechny.
Pojďme se nejdřív podívat na typy lidí, se kterými jsme měli čest se setkat. Jedná se zejména o dvě skupiny.
Zapálení podnikatelé, CEOs, ředitelé, lídři firem, které mají za cíl měnit svět (impact first) a sociální podnikatelé. Jsou to uvědomělí lidé, kteří se zabývají lidmi, společností, přírodou. Nezaměřují se pouze na zisk. Chtějí zlepšovat svět. Neustále hledají způsoby, jak mohou individuálně i kolektivně růst v oblasti osobního rozvoje, leadershipu i rozvoje týmu. Už dosáhli skvělých výsledků, ale touží dosáhnout ještě většího dopadu na své prostředí. Naráží na známé problémy v okamžiku, kdy jejich firma vyroste – ztrátu fokusu, změnu směrování a komunikační problémy. Vnímají svůj osobní rozvoj a rozvoj svých leadership dovedností jako důležitou součást dlouhodobého růstu a úspěchu společnosti. Je pro ně důležité, aby se i jejich lidé na sobě pracovali a byla pro ně vykonávaná práce smysluplná. Chtějí totiž naplno využít potenciál každého jedince.
Mladí profesionálové, mileniálové, kteří jsou v plné životní síle a zabývají se otázkami smysluplnosti. Jsou z nové generace, která nechce navázat na generaci svých rodičů. Chtějí věci dělat jinak. Chtějí smysluplnou práci a život, ve kterém mohou být naprosto autentičtí. Tlak a stres jim někdy brání dělat věci jinak. Nejsou spokojeni s tím, co je považováno za standard. Mají vnitřní puzení změnit svět. Chápou, že musí začít u sebe.
Co mají tyhle dvě skupiny společného? Zapálenost a ambice. Jsou svým způsobem zaneprázdněni světem a chtějí do něj přispět něčím pozitivním. Neustále na sobě pracují a zlepšují se. To je totiž jejich přirozené nutkání a vášeň. Jsou podnikaví, mají sen a jsou ochotni do jeho naplnění investovat čas, peníze a energii. Chtějí ze sebe dostat maximum. Vědí, že jsou zodpovědní sami za sebe.
Co se od nich můžeme naučit?
- Klást si otázku: Co můžu já udělat pro to, abych něco změnil?
- Pokud chceme něco změnit, musíme začít u sebe.
- Jít si za svou vlastní vášní se svou vlastní motivací. Přestat hledat výmluvy pro to, abychom nezačali. Zároveň pevně věřit, že to dokážeme.
- Podporovat ostatní, aby uvolnili svůj potenciál.
- Denně si klást otázku: Jak se můžu stát tak dobrým leaderem, aby mě lidé následovali?
- Být si vědomi toho, že abychom mohli mít skutečný vliv a pozitivní dopad na své okolí, musíme být my i naši lidé ve špičkové kondici.
- Jsme sami svými pány. Neovládají nás myšlenky, ani emoce. My ovládáme je.
- Abychom mohli uvolnit svůj nejhlubší potenciál, potřebujeme být v rovnováze. A to jak ve své vnitřní, tak v rovnováze se svým prostředím. Pouze tak se můžeme stát nejmocnější a nejautentičtější verzí sebe sama. A díky tomu dělat opravdu velké věci.
Všichni sdílejí následující vizi a misi
Posilovat lidi a činit je šťastnými. Abychom vytvořili společnost, která je více hodná člověka. Společnost, která není o tom, co kdo dělá nebo má, ale kým kdo je. Společnost, kde každý dělá to, co ho činí šťastným. Jedině tak se můžeme jako lidstvo skutečně propojit a svět se stane radostnějším a chápavějším.
Být vědomými a ctižádostivými lidmi, kteří chtějí od svého života maximum. Zvládnout svůj vlastní úspěch. Mít k dispozici praktické nástroje pro život, díky kterým můžeme ovládat své činy, myšlenky a emoce. Díky tomu můžeme optimálně fungovat a plně využít svůj potenciál.
Cítíme se velmi požehnaní, že s vámi můžeme sdílet tyto výsledky. Pevně věříme, že pro vás budou inspirací. Naše vděčnost patří těm, kteří berou sebe-zodpovědnost do vlastních rukou a proaktivně svým vlastním příběhem přispívají k vytváření nového lidstva.
Nevíme, jak se vy sami stanete součástí nového lidstva, jeslti budete následovat své srdce, budete se inspirovat naším průzkumem, budete více meditovat nebo jakýmkoli jiným způsobem, který vám teď bude více vyhovovat. Cognitio-Scan
Další články
Další články
V posledním článku na blogu jsme psali o tom, že procházíme fascinujícím obdobím rozvoje lidstva. Proto bychom s vámi rádi sdíleli svá pozorování z posledních měsíců. Během nich nám v rámci online i offline tréninků prošly rukama stovky lidí. Stovky lidí, kteří se zabývají co-creating. Lidí, kteří jsou zářnými příklady a mohou být inspirací pro nás všechny.